Narudžbe i povrati
PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE
I prodavatelj i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja pošiljke na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava.
Ukoliko prodavatelj iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćene proizvode, povrat sredstava biti će izvršen u roku tri (3) radna dana.
Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je pošiljka poslana na isporuku, povrat sredstava biti će izvršen u roku tri (3) radna dana. Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava biti će izvršen u roku tri (3) radna dana nakon povrata pošiljke od strane kupca, umanjen za trošak dostave, te za iznos kartične provizije (ukoliko je roba plaćena kreditnom ili debitnom karticom). Kako bi se priznalo pravo na povrat novca, kupac mora prodavatelju naručene proizvode vratiti u istom originalnom, ne otvorenom i ne oštećenom pakiranju unutar roka trajanja proizvoda. U suprotnom reklamacija se neće uvažiti.
REKLAMACIJE
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka primljenih proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate u roku od 3 radna dana od primitka pošiljke. Kupac je reklamaciju dužan uputiti prodavatelju e-mailom na prodaja@scardona.hr ili pismeno na adresu prodavatelja
Scardona glazbena produkcija d.o.o., Srebrnjak 64, 10000 Zagreb
u zakonskom roku od 14 dana.
Pravo na reklamacije kupac stječe:
- ukoliko naručeni i plaćeni proizvodi nisu isporučena sukladno informacijama iz narudžbe,
- ukoliko naručeni i plaćeni proizvodi ne odgovaraju deklariranim standardima,
- ukoliko je došlo do oštećenja pošiljke prilikom isporuke.
Pri primitku robe provjera ispravnosti pošiljke ovisi isključivo o kupcu. Kupac je dužan usporediti primljene artikle s računom, te ukoliko nešto nedostaje, bez odlaganja je o tome dužan obavijestiti prodavatelja. U suprotnom naknadne reklamacije neće se uvažiti. Sve navedene reklamacije nastojat ćemo riješit prvenstveno u dogovoru s kupcem.
POVRAT PROIZVODA
Kupac može reklamirati proizvod osobno prodavatelju ili ga poslati na adresu prodavatelja, Scardona glazbena produkcija d.o.o., Srebrnjak 64, 10000 Zagreb
Ukoliko je razlog povrata nastao krivnjom prodavatelja, povrat će se izvršiti na trošak prodavatelja, no ukoliko je riječ o povratu proizvoda zbog želje kupca, kupac je prodavatelju proizvod dužan vratiti o vlastitom trošku.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem našem voditelju web prodaje na email prodaja@scardona.hr
POVRAT SREDSTAVA
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/2014), u slučaju kupovine na daljinu, ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete zatražiti na prodaja@scardona.hr
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršiti ćemo nakon što nam roba bude vraćena u originalnom stanju, neoštećena i unutar roka trajanja. Povrat robe morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac to želi može se obratiti prodavatelju na e-mail adresu prodaja@scardona.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane prodavatelja.
Kupac je, sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Vraćeni proizvod ne smije biti oštećen i/ili otvoren, mora biti u originalnom pakiranju i sa deklaracijom, te pripadajućim računom.
PRIMJEDBE I PRIGOVORI
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), Internet trgovina www.scardona.hr (u vlasništvu Prodavatelja) omogućava Vam da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete:
Na adresu tvrtke: Scardona glazbena produkcija d.o.o., Srebrnjak 64, 10000 Zagreb ili putem na e-maila na prodaja@scardona.hr
Sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora. Prigovor mora sadržavati ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.