Besplatna dostava za narudžbe iznad 120,00 kn unutar RH i za narudžbe iznad 250,00 u inozemstvo

YouTube nagradio Scardonu plaketom za prikupljenih 100.000 pretplatnika

Podijeli:

Scardona je ovih dana primila nagradu od YouTubea za prikupljenih 100.000 pretplatnika na toj popularnoj društvenoj mreži.

Diskografija već neko vrijeme živi svoj digitalni život, fizička prodaja je ostala najvjernijim obožavateljima, starijim generacijama, kolekcionarima i nekim turistima. Glazbena digitalna era u Hrvatskoj je potvrđena nedavnim dolaskom Spotifyja i Apple Musica, a prije svih njih tu je bio YouTube.

Ovih dana zaposlenike Scardone je razveselila YouTubeova srebrna plaketa za prikupljenih 100.000 pretplatnika, koja im je došla kao lijepo priznanje za njihov rad i potvrda da glazba u koju ulažu ima velik broj poklonika. Uz to, kanal im je dobrio i službenu verifikaciju u obliku kvačice pored imena.

Direktor i osnivač Scardone, Branko Paić, je rekao: "Ponosan sam što je Scardona dobila nagradu od YouTubea povodom 100.000 pretplatnika na kanalu. Ova nagrada nam daje dodatan vjetar u leđa i potvrda da publika voli glazbu naših sjajnih glazbenika okupljenih u Scardoni. Vijest nas je dodatno razveselila u doba kada je glazbena industrija dobila snažan udarac od koronavirusa, pa je YouTube jedan od načina kako ostajemo u kontaktu publikom, kada se već uživo ne možemo družiti na koncertima naših izvođača. 
Scardonin tim daje snažnu podršku našoj popularnoj glazbi i zaslužan je veliki  uspjeh naših izvođača i izvan granica Hrvatske, a tu You Tube ima vrlo važanu ulogu da spot i pjesme budu odmah dostupani, bilo gdje u svijetu. Drago mi je vidjeti koliki broj ljudi u njoj uživa!“
 

Ovim povodom smo sjeli i s našom Tenom Lovrić koja je u Scardoni zadužena za digitalne sadržaje.

Predstavi nam malo srebrnu plaketu. 
YouTube je našao vrlo jednostavan način da admine natjera da se u moru društvenim mreža posebno posvete YouTubeu jer će ih nagraditi za promet koji im dovedu na stranicu. Pa su osmislili 3 nagrade, da bi dobili srebrnu plaketu morate imati više od 100.000 pretplatnika, mi smo tu brojku prešli u veljači. 

Koje je značenje te plakete i zašto je važna onima koji imaju kanal?
Nagrada ima veliko značenje! Pravi pokazatelj da si na dobrom putu i da na kanal stavljaš sadržaj koji zanima velik broj ljudi. 

Zašto bi ljudi trebali početi pratiti Scardonin kanal?
Kod nas će korisnici uživati u najboljoj glazbi naših izvođača, okupili smo uistinu izvođače u koje vjerujemo, koji predstavljaju naš senzibilitet. U ovo doba kada na tržištu ima previše glazbe koja je prolazna, koja nije ostavila pečat u našim životima, kod naših izvođača tekstovi su još uvijek tekstovi, a glazba je glazba. Vjerujem da su to ljudi prepoznali i da im je naš kanal utočište takve glazbe.
Ovim putem bih voljela skrenuti pozornost na to da naš kanal ima i veliku ulogu u promociji Hrvatske kao destinacije. Kanal nam ima skoro 5 milijuna pregleda mjesečno, a pola pregleda na našem kanalu je iz inozemstva, što pokazuje da je ovo idealan alat za promidžbu.  A sadržaj na našem kanalu je itekako zanimljiv strancima jer imamo zaista velik broj videa u kojima su neki od najljepših kadrova Dalmacije, mi im nudimo glazbenu razglednicu Dalmacije. S time da u tim video spotovima, uz poznate lokacije, ljudima pokušavamo otkriti i manje poznate poput Večke kule, Tulovih greda, Kliške tvrđave, raznih eko etno sela, dvorca Vitturi, “Kuće u kući” na Braču itd. Tako da i domaći gledatelji mogu otkriti poneku novu lokaciju za koju nisu znali. S time da svaki tjedan na našem Instagram profilu pratiteljima nudimo i Scardonalicu u kojima dijelimo takve zanimljivosti iz spotova. U pripremi je i jedan zanimljiv znanstveni rad na tu temu, na kojem trenutno radim s dragom kolegicom Linom Malek.

Koliko dugo Scardona ima svoj YouTube kanal? 
Od 2009. godine, u počecima se nije davalo toliko važnosti tome, jer, ako se sjećate, u tim godinama većina nas nije imala ni smartphone i nitko nije slutio da će to nekima npr. postati zanimanje. A u zadnjih 5-6 godina to je jako eksplodiralo, počelo se više ulagati u sadržaj koji se objavljuje, snimanju se skuplji spotovi, kupuje se bolje kamere, dronovi itd.


Gdje će se srebrna plaketa moći vidjet na kanalu?
Nigdje, ona se dobiva samo u fizičkom obliku, objesit ćemo ga u ured da nam bliješti svaki dan i gura naprijed!

Kako je Scardona došla do tog broja? 
Objavljivanjem sadržaja koji ljude zanima. Zvuči jednostavno ali ipak ima posla u pozadini. Vjerujem da se odgovor krije i u 3. pitanju.

Koliko je važan sadržaj koji se nalazi na kanalu za dobivanje što većeg broja pretplatnika?
To je najvažnije. Samo kvalitetnim sadržajem i redovitim objavljivanjem možete privući i zadržati korisnike. Njima je pažnja zaokupljena s još jako puno stvari i brzo mogu otići od vas ako to dvoje ne ispunjavate. 

A postoji li mogućnost “kupovanja” pretplatnika, kao što postoji opcija lažnih profila na Facebooku i pratitelja na Instagramu?
Vjerujem da postoji, ali takvi neće biti nagrađeni od strane YouTubea s ovakvim nagradama jer prije slanja nagrada vaš profil provjeravaju, a jedan od kriterija je da se utvrdi da je kanal “legalno” prikupio pretplatnike i da ne kršite tuđa prava.

Koliko je zapravo teško ili lako upravljati kanalom na YouTubeu?
Što god vas veseli nije teško, pa tako ni meni nije ovo teško. Volim taj pozadinski dio, pratiti analize, uvijek je zanimljivo kada vidite da je neki stari video isplivao i trenutno je najpopularniji na vašem kanalu, pa tražite razloge zašto je do toga došlo i pokušavate pronaći odgovore. S YouTubeom ne može biti dosadno. 

Daj nam malo satatistike i pozadinskih brojeva.
Pa evo, Scardona već sada ima preko 110.000 pretplatnika, 53% gledatelja je iz Hrvatske, na drugom mjestu su gledatelji iz Slovenije, pa Njemače itd. Najviše ih je iz dobne skupine 25-34 godina, s time da je više muških gledatelja, a mjesečno naš sadržaj pregleda skoro 5 milijuna gledatelja.

Koji je danas najpopularniji video na Scardoninom kanalu?
Trenutno je to “Intrade mix” iz Arene Zagreb.


I za kraj nešto privatnije, što najviše gledaš na Youtubeu?
Uh, svašta. Trenutno slušam  nove pjesme Scardoninih izvođača, iskreno ne sjećam se kada smo paralelno imali ovoliko dobrih pjesama vani. Ali ako se želimo odmaknuti od Scardone onda je to mladi Mostarac, Adi Šoše, čije covere slušam svaki dan, mislim da rijetko tko ima emociju kakvu on ima. Svaki njegov cover udahne novi život staroj pjesmi. Od ostalih stvari gledam još recepte, photoshop tutorijale i sl.

 

Ako već nisi, pretplati se na Scarodnin kanal: 

https://cutt.ly/RrbHtIQ